четверг, 13 июня 2013 г.

Деня 2

Добрий день,це знову Я, сьогодні я веду свій репортаж із кабінету № 6, мене сюди доставила вчителька Анна Миколаївна, а інших моїх братів і сестер принесли маленькі дітки - учні 3 - Б класу. Нас роздивляються, крутять у рученятах, я так полюбляю бути у центрі уваги:-) Я розказала малятам, що я дуже корисний овоч, залюбки розкажу вам цікавинку про себе:
У середні століття для захисту від стріл, ударів алебард і мечів
  воїни одягали залізні шоломи, лати і прикривалися щитом. Але, не сподіваючись на міцність залізної броні, багато хто з них носили ще на грудях амулети, яким приписувалася чарівна сила охороняти на війні від від стріл і від меча. Зазвичай роль амулета виконувала скромна цибулина дикої цибулі або часнику. Думали, що щільна суха шкірка, як броня, що оберігає ніжні, свіжі листочки цибулі, здатна врятувати від всяких лих і життя людини. Один з видів цибулі називається навіть з тих пір Алліум віктораліс (Allium victoralis) — цибуля переможна .

Комментариев нет:

Отправить комментарий