четверг, 13 июня 2013 г.

День 3

          Всім привіт! Ось так я виглядаю сьогодні, засмажена скоринка золотавого відтінку, правда ж я гарнюня?!!! Сьогодні я розповім про себе ще трошечки, похизуюся своїми корисними можливостями!!!Стародавні римляни включали цибулю в пайок своїх легіонів, вважаючи, що вживання їх в їжу збільшує силу і мужність солдатів. Збереглася приказка того часу: «Цибуля запалює серце героя, коли холод його злединяє»
         Довгий час цибулю забороняли їсти у свята, так як вона викликає сльози, коли потрібно веселитися, але сьогодні ми плакати не будемо, а будемо вчитися створювати сприятливі умови для росту моєї зеленої чубрини, а для цього нам треба підібрати грунт, краще щоб це був чорнозем, бо чорнозем — пухкий і завдяки цьому добре вбирає воду. Це створює сприятливі умови для живлення рослин і мікробіологічної діяльності. Родючість чорнозему висока. Про їхню родючість колись казали: «Земля така добра, що посадиш оглоблю, то виросте тарантас"        
          Хі, тож мені дуже-дуже добре сидітиметься у цій земельці, мов на курорті:-) Насипемо чорнозем до просторої посудини і обов'язково смочемо водичкою,бо вода - це основна умова життя і росту живих організмів.
          Посадіть, посадіть вже мене в це море вітамінів і сприятливих умов, я вже хочу спокою:-)

Комментариев нет:

Отправить комментарий